Ajánlatok

Friss topikok

  • Deedo: cotcot.hu/divat/cikk/1807 (2008.07.31. 22:14) Újra itt
  • indianyo: szia Nem tudom az oldaladat olvasni, csaka bal egyharmadban látszik szövveg. valami lapozó vagy ... (2007.11.23. 09:09) Ruhák halomban
  • ~szivárvány~: Szia Hajni! Kösz a kommentet. Igen, hozol egy-két, mondjuk max 5 olyan darabot, amit úgy gondols... (2007.11.13. 11:49) Cserebere Szadán!
  • Velenczei Ágnes: Hát én a legkisebb voltam és így az unokatestvérem unokatestvérének a holland rokonaitól kapott ki... (2007.10.31. 23:20) Divatról kicsit

Újra itt

2008.01.18. 14:21 - ~szivárvány~

Címkék: ingyen ruha cserebere helyszín

Problémamegoldás

  

Nagy nehezen rájöttem, mi az oka annak, hogy IE és Opera alatt nem jól olvasható az oldal. A problémát orvosoltam.

Remélem, újra üdvözölhetem régi látogatóimat.

Ezúton szeretném bejelenteni, hogy az ingyen ruha cserebere kezdeményezésemről nem tettem le.

Legközelebbi találkozó szervezés alatt. A helyszín valószínűleg helyben, nálunk lesz.

Februárban Bp-en találkozunk.

Részletekről később.

Kommentezőknek: csak regisztrált felhasználóknak van módjuk hozzászólni.

 Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenruha.blog.hu/api/trackback/id/tr6302202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása